When you're standing at the crossroads that you can not comprehend, just remember that death is not the end...

/Bob Dylan


onsdag 15 september 2010

(Ödlepolygraf)

                                                                                                                  ,
----------------------------------------------------------------------------------------
                                  
 
                               
Ödlepolygraf

Hon tittade mot träden och berättade för mig om fågeltelegrafen.
Jag pekade på stenarna och sade: "Ödlepolygrafen."
Hon skrattade och bad mig demonstrera dess funktion.
Jag svarade: "Du talar sanning om din passion,
Men ljuger när du säger att du inte vill ligga med mig i överslafen."

 

----------------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar